Chicko i helgen, och Blessie bus!

Innan vi åkte till Frida var jag och Q ute med Mariana och hennes rottis tik i skogen, ungefär 1 timme. Q skötte sig exemplariskt och när vi nästan var hemma igen tordes hon och Mira busa loss ordentligt!

Japp! vi var vid Frida i lördags,  tyckte det skulle bli skit kul för då kunde ju Chicko och Q leka -BULLSHIT de ville inte Q alls! Men när blessie kom blev det full rulle! Dock så sov chicko mest, han är ju så liten.

image26

Sen skulle vi lämna Mange i stan, vid Peter...

image27

ÅÅÅ han luktar liten valp-bebis! Väldigt sööt. Q och Blessie fick sitta i skuffen. De gick väldigt bra, dom är sånna kompisar, bara hioppas att Chicko blir en i gänget när han blir lite äldre!

På söndagen var vi på marieberg och Q fick nytt kopplel + halsband, även jag unnade mig en topp! På vägen hem åkte vi förbi Emelie på jobbet så Q och B fick leka lite.

image28
(japp jag har full koll på hundarna, inte kameran!)

Är imponerad över Q hon sov med oss till typ 12.30 var bara ut och kissade vid 9.30. Detta bevisar att hon fattat det där med att när vi sover så ska hon sova =)

På kvällen var hon med Husse och tvättade bilen medans jag var i stallet. Sedan blev de en lugn kväll hemma, lite trix och lek med katterna.

I natt var även första gången vi sov utan att ha galler vid sovrums dörren. Gick ju bra, hon låg på sin plats i morse iaf =) lill snuttan!

Nu är vi på jobbet igen, hon håller på som fan för Christine är utanför med tre hundar... annars så har vi mest sovit eller lekt . . .

image29 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0