Puh!

Att gå en promenad med tre hundar, som alla har sin egen position av här är tålamodskrävande!

Zanza har ett visst här och de är lite för långt fram för min smak
Quintana tycker här är typ, överallt. Men när man stannar vet hon precis vart det är, fot fast utan kontakt!
Karat blir bara så less på allt tjat och befinner sig då 1,5 m bakom, snett åt vänster så att han går mitt i vägen..

Att vi sedan vart och handlat på både ICA och Tygbiten gjorde inte hem promenaden lättare!

För Nana ska allt få en fin Jul-tröja av mig! som JAG ska sy...japp JAG!
Har köpt rött sweatshirt tyg och sedan lite teddy ludd så de ska nog bli alla tiders!
Hoppas verkligen det blir som det ser ut i mitt huvud!

Kommentarer
Postat av: shanti

Den kommer säkert bli jättefin, förväntar mig kort på mästerverket!

2008-12-07 @ 11:35:25
URL: http://www.shantirooni.blogspot.com
Postat av: shanti

2008-12-07 @ 11:36:00
URL: http://www.shantirooni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0