Veta hu, träffa får och vara lycklig.

Detta beskriver Lilla Q:s liv fr.o.m. igår kl 18

Vi var och träffade Roland, fick lite BC tips och vallade får, iaf lite.
Hon var duktig, inte alls så vass som jag trodde hon skulle vara!

Hon skällde inte mycket på de andra hundarna heller, när hon väl fattade vad vi menade så trilla poletten ner till brunn-botten tror jag. Inte ens kattmaten försökte hon sig på i morse!

Så nu är det väl bara upp till bevis närsta gång vi träffar en hund, om poletten ligger kvar eller inte!

Ett otroligt tack till Ingemar och Roland iaf!

Kommentarer
Postat av: Eva

Visste inte att du hade en egen blogg! Alltså ännu en jag måste ha koll på! Som om jag inte tillbringar nog med tid framför dataskärmen...



Tänk att alla hundproblem verkar så lätta att lösa om man bara kommer på rätt sätt! Kul för lilla Q att matte är nöjd!

2008-06-13 @ 11:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0