Busigt värre!

Busan har börjat busa! och det är mycket =) Hon är så rolig, hon vet precis hur man kräver uppmärksamhet! Precis vad hon ska göra för att man ska reagera....tex

SANDPAPPER om man går till hyllan och drar i dem kommer matte.

BUTIKEN om man går förbi den uppsatta "gränsen" för vart man får vara, då komemr det genast nån och babblar! Kalas kul då springer jag in i fikarummet och viftar på svansen!!

Hehe men man kan inte annat än le åt henne, för hon är vääldigt duktig där emellan. Igår (?) tror jag det var hälsade hon på svipp. Eller iaf så hälsa svipp på henne medans hon var en räddfis!

image13

Sedan kom elektirkern förbi och hade deras vovve med, den skällde hon ut, men när de inte funka så la hon sig *hihi*

I morgon är det klicker kurs och vi (eller iaf jag) är vääldigt förväntans fulla, jag har ju redan massa saker jag ska klicka in =) hehe men men, vi får se hur det går! ska försöka ta med mig kameran så vi får lite bild bevis!

Fram tills dess tar vi nog en liten lur!
image14

Eller gosar med världens bästa husse!
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0