SKÄRtorsdag

Men ännu inte specielt mycket rosa!

Quintana ligger utanför i bilen och sover, jag är as trisst som håller på att städa bilen, dock trivs hon bra i sin baklucka!
image4

I morse var Zanza med oss ut på åkern i den vackra morgon solen och de sprang som idioter! Quintana vågade nästan dra i Zanzas pinne, men ångrade sig alltid i sista stund!
image5

image6

Ikväll tror jag hon får vara med Magnus när jag ska hälsa på Veronika. Då blir hon glad, hon är så knasig i Magnus. I morgon drar vi iväg till Mariestad. Då får hon träffa Milou det ska bli roligt. Sedan kommer vi åka hem till familjen Evje också och hälsa på fölis, de blir trevligt! och har jag tur kan jag övertala Magnus att vi ska in på djur affären och köpa mera leksaker ; ) vi måste ju hitta en sån där riktigt favorit leksak, de har vi ingen än!



NORRKÖPING och påsksmällen ska Karat ut på i helgen, vi får se hur det går!
Vi hejjar iaf på Farbror så gott vi kan och hade gärna varit där som support!

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0