Lilla gumman!

Igår tränade vi freestyle för fulla muggar! och de hade jag tänkt vi skulle göra lite efter lunch idag också!

Hon tycker det är larvigt roligt och vi bygger upp en fin kontakt (tycker jag). Igår slutade jag tidigare och efter inköp av hästmat så tränade vi lite tillsammans med mamma, jag, Mange och Q. Detta gick bra, passivitets träning lägger vi stor vikt på just nu och om än lite gnäll -mycket bättre.

Sedan gjorde vi lite fot övningar, gick bra, hon kämpar och jag gör fel! Sedan fick jag gå lite med Karat för att känna in positionen, det var riktigt kul! (får ju inte låna han så ofta!)

Jag och Mange gjorde budföring i skogen, gick också väldigt bra! Sedan tränade vi att gå i koppel. Framsteg men ACK så jobbigt det är, hon är ju så förbannat envis!

Idag har jag snackat lite på intrenet med en som har räddningshund, fick lite tips och ideer av henne att träna, ska bli super kul!

Sedan blev de soffpotatisar! <3
image95

Hon sitter alltid på röven, förstår itne varför..
image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0